DiaryAboutFriendsCredits


Overview

Hello , my name is Anis Farhanni . Welcome to my offical blog . Dont take anything from this blog . I know which one is my . Peace :)



Gratisan Musik

terima kasih.
Sunday 24 June 2012 | 0 comments

salam semua. so, hari ni, aku gagahkan diri aku jugakk untuk update blog even masa takdelah banyak mana coz baru balek dari kem ibnu sina ni hah dekat nogori sembilan. tengok tajuk aku kat atas tu? thanks untuk siapa? aku nak ucapkan terima kasih kat kau sebab selama kita berkawan hampir 5 tahun, kau tak pernah lupa pada aku. bila aku ada masalah, kau cuba tolong aku sebaik-baiknya. masuk form4, kita berpisah, kau still contact aku, tanya khabar aku. aku minta maaf sebab dulu aku tak pernah nak terima kau sebagai orang yang teristimewa dalam hidup aku. Tuhan telah temukan kita balek masa kat kem tadi kan. aku bahagia sangat. 3 hari aku mengahadap muka kau, lagi-lagi kau satu group dengan aku masa study. aku tak tahu macam mana nak cakap pada kau yang kau sangat penting dalam hidup aku. bila kau cerita yang kau dah berpunya, aku tak tahu nak cakap macam mana. sebagai kawan, aku sokong apa sahaja keputusan kau selagi kau bahagia :") perasaan perempuan amat sukar untuk difahami. itu yang kau perlu tahu. sampai sekarang, aku still ingat text yang kau pernah send pada aku hari tu,' ya Allah, seandainya dia adalah jodohku, Kau rapatkanlah aku dengan dia. tapi jika dia bukan jodoh aku, Kau jauhkanlah aku dengan dia.' tiba-tiba kau send macam tu pada aku walhal masa tu kita tengah texting benda bodoh. haha. aku tak nak perkataan jauh tu. masa dekat kem tadi, jarang kita dapat bersua muka kan. sokay lah, yang penting, dalam hati aku, Allah saja yang tahu. malam tadi, kau datang dekat depan dorm aku kan. aku nampak kau. aku ingat nak turun tapi, takpelah. nanti jadi benda lain pulak. mungkin kau tak nak lagi minta aku jadi pasangan yang sementara untuk kau. tapi kau nak aku jadi pasangan yang halal untuk kau. yes, aku faham. semoga Tuhan merahmati hubungan kita :) hey korang, terima kasih atas doa yang korang doakan untuk aku okay. cuma aku harap, korang doakan yang terbaik untuk aku. amin. assalamualaikum.

Labels:


Older Post | Newer Post